När vi trodde det var över.....

Jag och Patrik har haft det tufft med att båda våra morfäder gick bort med 3 veckors mellanrum i augusti-september.
För 3 veckor sen tog jag farväl till min morfar och på fredag är det dags att ta ett sista farväl till Patriks morfar.

Då kom nästa chock, något som vi var helt oförberedda på.
I går kväll föll Patriks mormor ihop hemma i hennes kök. Ambulansen var där på 5 minuter och dom jobbade med att få i gång hjärtat i flera minuter men hennes liv gick inte att rädda.

Mina tankar går till Patrik och hans familj. Det är oerhört jobbigt för dom att förlora båda inom loppet av 1 månad.



Min familj hade planerat att skicka blommor till begravningen på fredag men vi har nu bestämt att skicka dom direkt till Patirks mamma. Jag ska snart åka ner till stan och möta upp mormor. Sen åker jag ut till Inger och överlämnar dom i kväll.

 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Gumman jag är såå ledsen för eran skull som har förlorat era nära och kära på så kort tid..livet är så orättvist ibland!

Ni har varandra och ni har eran familj och tillsammans så klarar ni er!

Finns här för dig!

Pussa!

2008-10-21 @ 13:39:08
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack vännen! Känns skönt att få så mycket stöd just nu. Det är och har varit en jobbit tid och jag hoppas att ingen mer går bort.

Kram

2008-10-21 @ 14:59:58
URL: http://missjohnsson.blogg.se/
Postat av: Kristin

nästan lite läskigt att det nästan alltid stämmer att 3 dör inom kort tid..Dör 1 så brukar 2 dö imnom loppet av några månader bara..Är så inom hemtjänsten med..



Alltid tråkigt när närstående dör..Många tröstkramar från mig till er 2!

kramar

2008-10-21 @ 22:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback