Helgen!

Hela helgen var en lång och rolig fest. På lördagen var vi på den årliga maskeraden i Hallstahammar. Patrik var cowboy och jag och Madde var en älvor. Det var en riktigt rolig fest och vi blev ganska fulla...   
Micke var snäll och var vår chafför för kvällen. Tack vännen och förlåt i fall vi var jobbiga...

Lite bilder:
   
Visst var vi fina.   

I går var familjen över på kaffe och tårta. Jag fick fina och välbehövliga presenter. Av Patrik fick jag en nya klockradio och ett presentkort på dagspa.... helt underbart! Tack älskling, du är bäst!

Nu ska jag gå och sova. 

 

 

Kommentarer
Postat av: adde

ojoj vilken cowboysare

2008-10-28 @ 07:52:23
Postat av: Kristin

så fina ni var då=) hehe

2008-10-28 @ 11:04:23
Postat av: Anna

Adde: Du ska se bilderna jag har hemma på PK när han är som fullast haha

Kristin: Tack! =)

2008-10-28 @ 12:29:51
Postat av: adde

du kan maila mig dom lovar att inte publicera dom ha ha ha

2008-10-28 @ 13:35:28
Postat av: Liten

Fin du var som älva gumman =)

2008-10-28 @ 14:13:09
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se/
Postat av: Tina

Titta vad fina ni var! Såå sööta så hihi

Nu har jag ändrat i min blogg haha..hatar det här tangentbordet på solariet! Blir alltid stavfel!!

Klart att ni ska vara med eftersom det är ni vi ska fira haha..vore lite knasigt annars!

Pussa!

2008-10-29 @ 15:37:15
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback