Helg...

Helgen är äntligen här. I dag har vi varit i Sala hela dagen. Det var Patriks mormors och morfars begravning. Det var vackert och stillsamt. Jag tyckte att det var jobbigt att se Patrik gråta och jag gjorde mitt bästa för att visa mitt stöd. Jag tror att det var uppskattat. Efter gudtjänsten blev det mat och fika, sen åkte vi förbi kyrkogården och kollade vart dom skulle ligga.

När allt det var klart så pratade jag och Partik lite med Ulf som skrev över Patriks morfars bil på oss. Inger hade lämnat in den för lagning i veckan och den funkar ganska bra nu. Det är fortfarande ett konstigt ljud när man kör men det fixar vi sen.
Så nu har vi en lite nyare och bättre bil. Måste bara städa ut allt skit i den.

I morgon är det dags för maskerad..... jag längtar! Jag ska upp tidigt och åka till mamma och städa bilen och sen iväg med Madde och fixa alla kostymer. Jag tror det kommer att bli jätte kul. hihi

Sova lite tror jag nog......

 

Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas att ni får en kanontrevlig kväll ikväll vännen! Pussa!

2008-10-25 @ 13:40:37
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback