Första snön....

I kväll strax efter kl 19 kom den fösta snön. Självklart var jag ute på vägarna när det började och i kanske inte den mest säkra bil som finns..... granadan. Jag var på väg till mina föräldar och höll tummarna att det inte skulle frysa. Jag hade riktig tur att det inte gjorde det.... annars hade jag väl legat i ett dike på Önsta under kvällen.

Jag älskar vintern när det är riktigt mycket snö. Så mycket snö att man knappt får upp dörren. Det är synd att vi inte får såna vintrar längre... nu får man vara glad om det kommer lite snö iaf.
Vi kan hoppas att det blir en vit jul i år.
Det skulle vara toppen.   



Dags att sova. I morgon bitti ska jag göra klart min hemtenta och sen ska jag njuta av helgen.

 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja jag kan hålla med om att det är otroligt vackert med snö om den bara får ligga kvar på marken nångång! Finns verkligen inget värre än blötsnö som det är nu!!

Och man kan ju verkligen hoppas på vit jul det här året..förra julen var det ju inte en tillstymmelse för snö!

Kram!

2008-10-31 @ 12:37:47
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Kristin

ja en annan satt på en buss från ullared och åkte i värsta snöstormen..inte lika trevligt..Vinden tog tag i hela bussen så bussen kanade åt sidan hela tiden..Stackars chaufför..

Men vackert är de förutom när man åker buss då da=)=)

2008-11-01 @ 16:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback