5 år and still going strong...

Den här helgen är det 5 år sen jag och Patrik träffades.  
 Vi träffades på Konrad fredagen den 17 oktober 2003 men vi blev inte tillsammans förrän på söndagen den 19:e.

Jag kan inte fatta att det redan har gått 5 år! Tiden har verkligen flygit fram.... vi har haft roligt och det är väl det som räknas.  Jag lämnade över planeringspinnen till Patrik då jag ordnade förlovningsdagen för 3 veckor sen. Jag har ingen aning vad han har planerat, det enda jag vet är att han vill fira i morgon "på rätt dag". Vi får se vad han hittar på hihi   

I går blev det lugnt med film. Saw 4 blev det. Läskigt.... men jag måste se 5:an nu. Jag måste få se hur det slutar.

Nä nu ska jag ta tag i min hemtenta i SPCS Lön.... den ska vara klar i morgon.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Tina

Grattis på eran stora dag! Hoppas att han planerar nåt stort idag! För en sån här dag ska planeras stort!! Är såå glada för eran skull!

Pussa!

2008-10-18 @ 12:00:56
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Anna

Tackar!!!! Puss

2008-10-18 @ 13:07:55
URL: http://missjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback