Vintern är på väg (hoppas jag)

Det sönar för fullt ute just nu.... På bara 1 timme har det kommit jätte mycket snö. Jag hoppas verkligen att snön får stanna kvar ett tag nu. Det är inge kul med plask väder.



Så här vill jag att det ska se ut under vintern.... Jag kommer ihåg att det var så här mycket snö när man var lite. Man gjorde snögubbar och snöslott. Vi hade alltid ett stort snöbollskrig på julafton på våran gatan när jag var liten och pulkan stod alltid redo utanför dörren.

Kommer ni ihåg??

Jag vill ha en vit vinter i år. Jag håller tummarna!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja tänk om det kunde bli riktigt vinter i år istället för en massa blask och plusgrader!!

Vi får hålla tummarna =)

Kramz

2008-11-20 @ 16:23:05
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback