The Killers

Mina nya favoriter är The Killers. Jag såg dom på Europe Music Award 2008 i tordags. Så j-la bra!




I kväll ska jag och Bästa Tina ner till bmb... första gången på sssssååååååå länge, jag har nog inte varit där sen i våras. Vi ska gå och kolla på Duo jag. Det ska bli kul. Jag ska även vara nykter och köra bil. Känner inte för att dricka. Det har varit för mycket på senaste tid så det ska bli skönt att ha en helt vit helg.

Träningen går bra och jag börjar se resultat. Jag kommer nog att lyckas med mina mål. Det är inte långt kvar till delmål nr 2 av 4....  

Appropå träning så ska jag ta tag i dagens pass nu. Vi ses och hörs! 

 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja vi får hålla oss till alkoholfria drinkar ikväll =) Kanske skulle testa en sån föressten hehe!

Ses om några timmar!

Kiss!

2008-11-07 @ 14:58:56
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback