Snorhalt

Har precis kommit hem från Patirks föräldrar. Vi var där och hämtade granadan som stått och laddat sitt batteri under kvällen.
Jag valde att ta den nya bilen hem och den har inga dubbdäck.
Jag upptäckte ganska fort att det var riktigt snorhalt under snön.... redan i första kruvan ville bilen åt ett annat håll än jag hade bestämt. Jag måste faktigt erkänna att jag gillar granadan bättre när det är sånt här väder... den har riktiga däck och sen är den tyngre, vilket gör att den inte glider i kurvorna.

I morgon bitti ska granadan i väg på besiktning. Det är ett under om den går i genom, vilket jag hoppas att den inte gör. Det är dags för den där bilen att säga god natt... den har gjort sitt.

Nu är det dags att sova lite.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback