Nykter fredag

I går var jag och Bästa Tina på BMB... nyktra. Vi åkte ner bara för att lyssna på Duo jag... kände inte för att festa riktigt. Det var ganska kul och stå och kolla på hur dryga människor kan bli när dom fått alkohol innanför västen. Man blev lite mörkrädd måste jag säga. Innan klockan ens blivit 21 så träffade man på folk som redan var packade.
oj oj

Kvällen blev iaf som sagt tidig. Jag kom hem runt tio tiden och gjorde lite toast för att sen ligga och kolla på film i soffan med en skål ostbågar. Mysigt  

Dagen började ganska tidigt för mig. Uppe med tuppen kvart över 8. Mamma och pappa hämtade mig kvart i nio och sen ut till Hässlö flygplat. Pappa skulle flyga Linda Bengtzing hela helgen och jag passade på att träffa henne. 
Hon var rikitgt trevlig och verkar stå med båda fötterna på jorden. Och jag måste påpeka att hon är lika vacker utan smink... 
Hur gullig tjej som helst!

Nu ska jag och Patrik åka och handla en ny bilsterio och sen kolla på färg till hallen.... det är dags för nästa rum att bli renoverat. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback