Massage någon?

Jag och Emilia har varit ute på en liten shoppingtur i dag. Rusta besöktes där en väska inhandlades och lite julprylar. Emilia köpte nya gardiner. I väg till MediaMarkt där jag ville köpa ett nytt spel till mitt Wii men dom hade inte det jag ville ha men jag gick inte tomthänd därifrån..... Vid kassan hittade jag en Massage-on-the-go!


Helt suverän grej och ett måste ha. Den är helt underbar. Jag testade på en gång när jag kom hem.... måste be Patrik använda den på dom ställen man inte når i kväll. hihi

I dag var det tänkt att jag skulle ha varit i skolan men fick ett mess halv sex i morse där det stod att vår lärare var hemma sjuk. Nice med en ledig dag... men problemet var att jag inte hade något att göra. Jag har redan städat och tvättat.... Jag fick för mig att baka idag igen. Russinkakor blev det. Det var första gången jag gjorde dom och dom blev ganska goda. Jag är nöjd!

Lussebullarna som jag gjorde i går blev helt underbara! Kan inte riktigt hålla mig borta från dom..

Nu håller jag på med mat. Det har visst blivit så att det är jag som måste göra mat... annars blir det inte mat förrän efter åtta på kvällen när Patrik har kommit hem från träningen.
Undra vad som egentligen skulle hända om jag struntade i att göra mat en dag? Jag ska testa det någon dag.

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Tina

Det är nog lika bra, om du har ett par extra ta ed till mig också haha

Kram

2008-11-28 @ 15:41:09
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback