Julkort??

Jag har funderat lite över det här med julkort. Alla man känner har ju tillgång till dator vilket gör att man kan skicka via mail istället för post. Jag tycker personligen att det är kul att få julkort skickat till mig och att skicka julkort men det verkar bara vara jag som är så.
I vår vänskapskrets så verkar det bara jag som skickar julkort...  Lite tråkigt med tanke på vilka roliga man kan hitta på internet... Man kan även göra sina egna.




 Visst är vi söta???

















Patrik rycker bara på axlarna och verkar inte gilla något som har med julen att göra. Jag hör bara en massa suck från honom när jag ens nämner tomtar.
Jag älskar julen. Det är den bästa tiden på året. Sommaren bara regnar bort men julen kan man njuta av även om det inte finns snö... allt hänger på stämningen.

Eller hur?

Nu ska jag locka till håret lite, behöver lite volym känner jag. I kväll ska vi till Bästa Tina och Per. Grabbarna ska spela Rock Band och jag och Tina tittar på och skrattar tills vi kissar på oss.
Ingen av dom kan sjunga och sen har gillar dom inte när det inte går som dom vill. Det är alltid fel på spelet och aldrig dom.... nä visst. hehe

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: tomas

PKO har ju rätt. Julen suger! :D

2008-11-29 @ 09:53:07
URL: http://grymmast.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback