Förändring pågår...

Så står det på min msn och det är många som funderar och få som vågar fråga vad jag menar. En av mina vänner verkar tro att jag är gravid... hon har dock inte sagt det men jag såg det på hennes min i fredags och speciellt när hon smekte mig över magen och log. Nej tyvärr, inte gravid.

Förändringen heter Hip Hop Abs!

http://www.beachbody.com/jump.do?itemType=HOME_PAGE

30 minuter träning, 5 dagar i veckan. Jag börjar redan se att magen blir plattare och att hela kroppen börjar få en bättre struktur. Förändring pågår för fullt.
Förhoppningsvis så både mår jag bättre och ser bättre ut till jul.

I dag körde jag två pass på förmiddagen och känner mig redan helt slut för i dag men jag tänker inte ge upp.  I kväll ska jag ta en promenad som vanligt i 40 minuter.
"Vill man vara fin få man lida pin" som man brukar säga   

Nu ska jag slappa lite i soffan.... det är jag värd. Sen ska jag tvätta.

 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Det är bra vännen keep up the good work! Jag får komma till dig nån dag och testa lite jag med hehe..eller så får jag ta och fixa det själv sen och träna hemma..kan behöva göra det på kvällarna =)

Kiss!

2008-11-11 @ 17:35:02
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack vännen! Du är välkommen över och testa. Jag lovar att du kommer vara helt slut efter ett pass. =)

2008-11-12 @ 01:08:20
URL: http://missjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback