Feber och snuvig

Jag vaknade med feber och var helt tjock i halsen i morse. Så det var bara att stanna hemma från skolan idag. Tur att vi bara skulle ha repetion i beskattning och inte gå i genom något nytt, slipper jag missa något.

Helgen har varit riktigt bra. I lördags var vi på Jonatans 30 års fest. Vi var på Falkenbergska Kvarnen och det är hur vacker som helst där nere. Det måste vara underbart där på sommaren.


 
Jag och Patrik


Jag hade på mig min svarta tubklänning... så skönt att jag äntligen kommer i den igen. Det går åt rätt håll.



I går var vi över till Patriks förädrar en stund och sen åkte vi med Adde och Evelina för att kolla på ett hus på Norra Gryta. Det var en enplansvilla med 4 r.o.k. Jag skulle kunna tänka mig ett sånt hus. Men vi ska inte flytta till hus än på några år. Vi gör nog det när det är dags för barn.
Sen åkte vi och storhandlade. Det blev rekord dyrt men det var däremot helt tomt i både frysen och kylskåpet. Patrik köpte även Gitar Hero till Wii. 299:- tog dom på ICA Maxi för det. Billigt! Då kan ni kanske gissa att Patrik höll på med det hela kvällen medans jag kollade på film.

Nu ska jag försöka få i mig lite mat.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh vad fina ni två är! Ni är ett vackert par.

Stor puss & kram

2008-11-25 @ 11:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback