1:a advent


I dag tände vi det första ljuset av fyra. Nedräkningen till julafton har börjat. Det är bara lite mer än tre veckor kvar.


Dagen har varit ganska lugn. Jag gjorde en härligt frukost med ägg, smörgåsar, te och juice. På eftermiddagen åkte vi till Björkmans bil och kollade på lite bilar och lyssnade på Markoolio.
En snabb tripp till Maxi för att inhandla nya adventljusstakar för att sen hämta upp Bästa Tina och Per, sen ner till stan. Vi gick runt lite och kollade på julskyltningen men det var inte så märkvärdig måste jag säga. Fyrverkeriet däremot var häftigt!

Sen gick vi till Grekiska Kolgrillen och käkade. Dom har så underbart god mat där.
Jag verkligen älskar grekist mat. Det får en att sakna grekland men samtidigt inte... om ni förstår. hihi



Jag har även gjort om min sida.... igen. Jag fick lite klagomål från vänner som inte tyckte att den mörka sidan passade min personlighet. Så jag gick tillbaka till mina favorit färger, rosa och vitt.
 
Tack vänner, det värmer!

Nu ska jag och Patrik kolla på filmen "Next" med Nicolas Cage och mysa i soffan.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback