Vårruset

I går var det vårruset här i stan. Jag skulle inte gå... trodde jag. När klockan var halv fem så ringer mamma och frågar om jag kan hoppa in och gå med henne. Hennes kompis har fått förhinder.  Jag tvekade lite först eftersom jag kännde att jag hade världens förfylning på gång... men jag bestämde mig att följa med iaf.
Det skulle jag inte gjort...... när jag hade kommit hem och duschat så slog det till. Det värsta fökylningen på länge.... och självklart feber. Det är inte ofta som jag är så här sjuk. Och det suger som fan.  
Inge kul...
Jag har inte tid att vara sjuk. Det är för mycket som händer den här veckan..... Jag skulle ha träffat min lärare till lunch och i kväll är det bowling med damklubben. Jag verkligen sett fram emot det.

Jag får se till att jag är bättre till helgen när det är image28.

Nu ska jag försöka att få i mig lite mat.... 

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback