Trodde jag inte...

Jag trodde inte att jag skulle börja gilla Amanda Jensen... ni vet, hon som kom tvåa i IDOL. Jag gillade henne inte när hon var med där men nu har jag lyssnat lite på hennes debutskiva och jag måste erkänna att jag gillar den.

Jag såg att det var några dagar sen jag skrev här... men jag har inte så mycket att berätta. Allt flyter på ganska fint. Saknar dock att umgås med min käraste... träningen är visst viktigare än mig och det finns inte mycket tid kvar på dagen sen att hitta på något med mig =(
Det löser sig säkert snart..... 
I morse så lämnade jag cykeln hemma och gick till praktiken istället. Kändes riktigt skönt och det tar bara 20 minuter. Helt oki.. =)

Vi hörs!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback