Sommaren är här

Om man får tro SMHI så är sommaren här. När det har varit över 10 greder i 5 dagar i sträck så är det sommar. Där ser man. När jag kollade vädret i morse och såg att det ska bli upp till 20 grader och sol så valde jag riktiga sommar kläder.... en vit, kortärmad, stickad tröja, en ljusblå kjol och vita slip-in skor. Jag känner mig sssssååååå sommrig just nu. Ganska olikt mig... jag brukar ta fram sommarkjolen runt midsommar.
Under veckan så har jag jobbat in en minst en timme varje dag och ska även göra det idag. Jag hade tänkt att sluta redan kl 12 i morgon.
Jag är sugen på att grilla i helgen.... hmmm tror nog att det blir det. =)

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Tina

Klart vi ska grilla i helgen!! Party Party!

Puss Puss

2008-05-08 @ 16:57:21
URL: http://misstina021.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback