Sommar kläder

När jag tittar in i min garderob så ser jag inte så mycket sommar kläder... visst finns det en massa kjolar och klänningar med dom är antingen för små eller så är dom svarta och det funkar inte när dte är sommar... eller hur?!? I juli har jag min pappas 60 år fest och Patriks syster bröllop och då gäller det att ha något fint på sig.
Tack vare Sofia så har jag halkat in på forever21.com. Där har dom grymt snygga kläder. Jag ska lägga in en beställning nästa vecka men jag har inte bestämt mig för vilken av dessa tre jag ska köpa.... Jag är helt kär i alla tre   

   

hmmm jag kan ju kanske köpa alla tre... jag ska smöra lite för Patrik så kanske han köper en iaf åt mig   

Nu ska jag plocka undan lite.

  

Kommentarer
Postat av: Sofia

De har riktigt snygga kläder! Jag har den sista med rosetten. liten varning bara deras kläder är väldigt små i storlekarna...

2008-05-29 @ 14:58:23
URL: http://luckyone.blogg.se
Postat av: Tina

Nästa vecka då ska det shoppas på forever hehe.
Måste ha nya kläder och så till midsommar!
Vad som nu händer :/

Puss Puss

2008-05-29 @ 17:03:08
URL: http://misstina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback