Semifinal 2

I kväll gäller det... det är den andra semifinalen i Eurovision och dags för sveriges chans. Jag hoppas att vi går vidare till finalen. Om vi inte gör det så är det första gången sen 1958 som vi inte är med.... och det får inte hända.

HEJA SVERIGE   

Förkylningen sitter i och vägar rubba sig... febern vill inte riktigt ge sig heller men den är nästan borta. Jag blir nog hemma i morogn också... det är nog lika bra så att jag blir riktigt frisk. Jag måste vara frisk på lördag... så är det bara.

Min aptit är iaf tillbaka... jag är vrålhungrig!!! hmmmm kanske fixa lite mat?

Hörs senare

  

Kommentarer
Postat av: Felicia

Självklart går vi vidare i semin! Jag tror faktiskt att vi vinner hela skiten också! :)

2008-05-22 @ 18:04:54
URL: http://loveorhateit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback