Mors dag

Idag frirar vi alla mammor. Istället för att köpa blommor som man gör varje år så har jag och min bror tänkt köpa ett körsbärsträd till mamma. Hon hade ett när vi var små men hon kapade det för några år sen.... inte roligt tyckte vi så nu får hon ett nytt. Körsbär är ju så gott.... mmm

I går så var jag upp med tuppen kvart över sju för att ta en promenad till Hässlö. Det är ca 6 km dit från mig och det tog en timme.... bra jobbat! Jag skulle hjälpa till att bre smörgåsar under flygdagen. Vi gjorde runt 500 st. Jag vill inte se en tekaka på ett år nu.....
Vi tjejer hade planerat att i skulle grilla och sen hade jag fixat att vi kunde vara hos mamma och kolla på eurovision på deras stora tv... den är lite större än min 32 tums. Anneli var som vanligt sen.... en och en halv timme! Att man alltid måste vänta på henne. Det är helt otroligt! Vet man om att man ska vara på ett ställe vid en viss tid så måste man ju planera sin dag tycker man ju men nej då... inte hon. Blir så trött!
Jaja... vi hade iaf riktigt kul även fast det gick dåligt för Sverige.Synd men det gör inte så mycket... vi kan ju inte vara bäst på allt   
Jag tycket att Charlotte gjorde ett suverän uppträdande och hon var riktigt bra. Ryssland vann med sin diva Dima Bilan och jag tror att det var första gången för dom. Jag har inge minne av att dom har vunnit förut. Om dom har det så var det väldigt länge sen.

Nu ska jag åka till marknaden och kolla lite.
Ses senare!

  


Kommentarer
Postat av: Tina

Tack för änu en kanonkväll =)
Riktigt kul var det!!

Puss och kram

2008-05-27 @ 10:51:57
URL: http://misstina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback