Helt underbart väder

Den svenska sommaren är helt underbar när solen skiner och det är varmt. Tyvärr så har jag inte fått njuta hela dagen. Mamma behövde hjäp med att handla så jag ställde upp. Jag hittade dock en snygg klänning så jag grät inte floder direkt. Sen åkte vi hem till mamma så att jag fick lite sol på mig. Skönt.... Passade även på att tvätta lite.

Min bästa Tina och Kristin är här just nu. Vi har grillat och druckit lite vin. Vi ska väl åka ner till Tabazzco om en stund. Jag älskar verkligen att umgås med dem här brudarna. Dem har båda fötterna på jorden och lever i verkligenheten.... till skillnad från vissa.... Vi har under kvällen pratat om vi ska åka på semester tillsammans.    Det står mellan en vecka på Ibiza eller att ta husvagnen ner till Göteborg. Eftersom jag är fattig student så blir det nog camping för min del.... Fan va mysigt det kommer att bli 

Nä... mer vin, mindre snack. Party   


  


Kommentarer
Postat av: Sanna

underbart väder idag =)

2008-05-31 @ 22:10:46
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback