Drogtest

I går var jag iväg till previa för att göra ett drogtest. Det är ett obligatoriskt test om man vill jobba på ICA. Ett vanligt urinprov tänkte jag... inga problem. Fast det fanns ett problem... det stod en tjej i 40 års åldern och tittade på mig medans jag skulle kissa. Hon skulle hålla koll så att jag inte smusslade med provet. Jag håller inte på med sånt skit... inge bra grejer. Min enda drog är käleken till min älskling och till mina närmaste.   
  

Annars så har jag kommit in på kundfodringar på min praktik. Sitter och skickar ut fakturor till butikers kreditkunder. Det verkar riktigt kul... när allt går som det ska. Idag så var en kreditfil inläst två gånger så beloppet på fakturorna var dubbelt.... det var inge kul att sitta och fixa till det manuellt. men men jag lärde mig mycket.
Jag och min handledagre gick igenom mina tider i sommar. Jag fick ledigt en vecka så jag och Patrik kan hitta på något.
Vi kanske kan åka någonstans.... hmmm

  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback