Städmani

Nu är badrummet äntligen klart.... vi ska bara få upp spegeln och handdukstorken. Gud va skönt.... nu slipper jag allt skit so låg i hallen. I två dagar har jag städat och skurat golv. Jag har fått städmani... jag plockar hela tiden, jag har varit ssssssååååååååå trött på att det har varit stökigt..... men förhoppningsvis går det över snart och jag går tillbaka till mitt vanliga jag  

I dag har jag tvättat och jag passade på att tvätta täcken och alla kuddarna också. Kände att det behövdes. Det har säkert kommit in en massa byggdamm där också. Nu väntar jag bara att det ska bli torrt innan jag ska iväg och få massage.... nice.
Jag fick ett presentkort av Patrik när jag fyllde år och det passar perfekt att använda det nu när allt är klart här hemma och skolan är klar.

  

Kommentarer
Postat av: Liten

Härligt att ni äntligen är klara!
Jag får komma över och kika nån dag.
Och du är helt klart värd massage på den pärsen :)
Krama

2008-03-21 @ 11:51:35
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback