Solen????

Vart tog solen vägen? Det är ju sommar och då ska solen vara framme...  ja ja jag gråter inte. Det är ganska skönt ute iaf. Grådagskvällen var riktigt kul. Micke och Patrik klarade inte riktigt av rixfm festivalen utan gick till öltältet. Och efter en liten stund så fick jag och Emilia också nog. Vi letade upp Tina och träffade även Anne-lie, Klara och Kristin... hon var glad och full. Sprang även på Jessica och hon var som vanligt aprak... 
Jag hittade ett roligt stånd där man kunde trycka sin egen tröja... och den som jag tryckte sommare 2005 har blivit för liten så passade jag på att trycka en ny.
 
Snygga va? hihi
Patrik gillade den iaf och det är viktigast!    

Sen gick vi till tältet och mötte upp grabbarna och kollade när Frankrike fick stryk av Holland i fotbolls EM.

Lite bilder från kvällen
 
Det är INTE läsk i dom flaskorna.. haha

 
Tina och Anneli


hmmm.... ingen kommentar

 Visst är vi söta?!?      

Nu ska jag åka iväg och handla lite inför kvällen.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback