Skön helg

Helgen har varit helt underbar. Den har varit avkopplande med en massa bad, sol, grillat och underbart sällskap. I går var jag och Patrik ut till Hälla för att shoppa lite. Jag var lite sugen på en klänning som jag hade sett på Stadium men det var slut när jag kom dit men det gör inget... jag hittade en super snygg kläning på HM istället. Jag som inte ens gillar HM annars... men nu har dom fått in mycket fint. Efter det så käkade vi lite innan vi tog cyklarna ner till lögarängen för att möta upp Micke, Per och Rampe. Jag låg och solade medans dom spelade beachvolly. På kvällen sen kom alla över till oss för att grilla och förfesta. Det var egentligen tänkt att vi tjejer skulle fira Tina som fyllt år men det blev inte som vi hade tänkt. Grabbarna ville också vara med och grilla. Anders och hans tjej kom också. Det var kul att träffa honom... det är inte ofta. Det var första gången jag träffade hans tjej... hon var riktigt trevlig.

Sen åkte vi ner till tältet nere vid hamnen. Varför får man inte sälja starköl i tält men man får sälja vin??? Dom säljer 4,5% öl för 50:- och vin som är 11% för samma pengar... hmmm det där måste jag kolla upp. 
Jag träffade en gammal skolkamrat som jag inte har träffat på 9 år. Det är alltid kul att träffa folk från "förr" så att säga haha Masen kom även förbi... det var ett tag sen man såg honom. Han 'r alltid lika glad också när man träffar honom. =) 
När klockan var tio i ett så drog jag med mig Patrik hem.... och det var nog bäst. Han var lite "trött" i morse.

I dag var vi på björnön med Tina och Per och badade.... eller rättare sagt, jag och Patrik badade. Tina och Per doppade bara fötterna. Vilka badkrukor.... haha Men det gör inget Tina.... I love you anyway!
Det var rikitgt skönt och uppfriskande.

När vi åkte från björnön så pratade vi om att kolla på ny bil och om vi ska fixa en ny till hösten eller vänta tills jag är klar med skolan så att jag också kan vara med och bestämma lite... och vi ser det som hände några minuter efter som att tecken att våran Bettan vill dö. Motorn började koka! Kylagrigatet pajade... suck säger jag bara. Men Bettan är 26 år gammal och det är dags för henne att sova tror jag. Eller så gjorde hon så bara för att uttrycka sitt missnöje med att vi ska byta ut henne. Det lär vi märka i morgon bitti när vi ska starta henne.

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag kommer upp i tid i morgon. Jag har bara 4 dagar kvar på praktiken sen börjar allvaret.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback