Midsommar

Nu har jag och Patrik äntligen bestämt oss för vad vi ska göra på midsommar. För fösta gången på många år så ska vi inte fira med min familj... alla är splittrade. Min syster och hennes familj väntar med att komma ner från sundsvall tills pappa fyller år... och det är två veckor efter. Storebror Patrik med familj ska åka till svärföräldrarna i Norberg och pappa ska flyga. Det är bara stackars mamma och mormor som inte har något att göra men jag tror att mamma bara tycker att det är skönt. Det så mycke annat som händer under sommaren som hon konsentrerar sig på.

Vi ska iaf åka ut till Henke och Linda till deras nya stora hus med pool. Dom har bjudit ganska många så det blir säkert jätte kul. Jag ser fram emot det. Klänningen har jag hittat och det är bara skorna som jag saknar men det löser sig.
Jag hoppas att det blir lite traditon också med midsommarstång 
lekar och sång. Jag ska fixa en midsommar krans åt mig att ha. Det brukar jag alltid ha!
Det kanske låter töntigt men sån är jag.

Nu måste jag jobba vidare!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback