Fredag den 13:e

Jag verkligen avskyr den här dagen. Fredag den 13:e...... det är bra att den inte infallar så ofta. Jag har alltid otur på den här dagen.... det började med att jag nästan bröt tån när jag slog i sängen i morse. Jag skyndade mig upp för att telefonen ringde och jag vet fortfarande inte varför jag valde att springa upp från fel sida av sängen.
Satans va ont det gjorde....    Efter det så visste jag att den här dagen kommer att gå åt helvetet. Jag gjorde ägg till frukost och självklar så tappade jag ett på golvet..... suck. Efter frukost gick jag ner till friskis och tränade. Det gick riktigt bra. "Skönt" tänkte jag... "nu kanske det inte händer något mer".... oj oj va fel jag hade!!!
När jag kom hem och skulle duscha så halkade jag i duschen. Det var min svanskota.... Vems jävla idé var det att lägga in klinker i duschen? Ja just ja... det var min jävla idé. Då får jag fan skylla mig själv..... men det gjorde så jävla ont   

Men jag mår iaf lite bättre nu och ser fram emot kvällen. Det är Rixfm festival i kväll och sen spelar Looptroop. Det var länge sen jag hörde dom.  Jag hoppas att det  blir en bra kväll. nu ska jag ta en promenad till apoteket och sen hem till mamma och äta pannkakor.

Vi kanske ses i vimlet!

  

Kommentarer
Postat av: Magnus

Gillar inte heller fredagen den 13e.. hehe,.



Vållande till annans död på fredagen 13. aj aj aj.

2008-06-18 @ 17:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback