En vän

Vän - Person som man tycker om och har gemenskap med.

En vän i mina ögon är en person som är ödmjuk, visar respekt och bryr sig om en. Inte någon som ljuger, gör någon illa eller skrattar åt ens olyckor.
Nyligen hände det något och min "vän" valde att inte berättade det för mig, utan skriva om det på internet och skratta åt mig. 

Är det en vän? Inte i mina ögon!

Jag har blundat och förlåtit alldeles för många gånger förr och är trött på att vara ett samtalsämne som man skrattar åt. Nu får det vara nog!

Men jag vill samtidigt passa på att tacka min "vän".... jag är starkare nu än någonsin och det som hände har stärkt allt.

Mitt liv har tagit en ny väg och det är jag glad över!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Tina

Förstår dina känslor vännen!!



kramar om

2008-06-04 @ 09:54:02
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Åsa

Snacka om taskigt! Jag hoppas att du har sagt upp bekantskapen med henne. Så behandlar man inte sina vänner!

2008-06-04 @ 10:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback