Data jävel!!

I går när jag kom till jobbet så funkade inte mina inloggnigsuppgifter pga att personalavdelningen hade "missat" att jag skulle börja jobba. Efter nästan två timmar så lyckades vi få tag på ett tillfälligt lösen och jag kunde börja jobba... Runt ett tiden ringde en tjej från it avdelningen med alla min uppgifter och då började dom stora problemen.
När jag loggade in med mina nya uppgifter så hade nästan alla mina behörigheter försvunnit och jag kom inte in i det huvudsystem som jag jobbar i. Det värsta är att dom har ännu inte lyckats lösa problemet!
Jag led lite med den stackare på it-supporten som jag trackaserade ett antal gånger.... men nu på morgonen har en kille som sitter ute i Hacksta fixat det mesta som inte funkar iaf.
När jag kom hem igår så fick jag mer datastrul.... internet låg nere hemma. Jag ringde tele2,  satt i kö i 35 minuter för att få ett 30 sekunders svar till varför det inte funkar.
 
Killen på Tele2: "Bor du i Västerås?"
Jag: "ja"
Tele2: "Det har varit strömavbrott. Därför funkar det inte. Hoppar i gång om någon timme."

Någon timme? Nä du... testa 5 timmar. Jag är sssssåååååå jävla trött på datorer just nu att jag bara vill spy.

Jag hoppas att min dator vill fungera som den ska när jag kommer tillbaka från lunch.... annars blir jag tokig!!!


Puss &kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback