Då var det slut!

Sverige har åkt ut ur fotbolls-EM!  

Grabbarna spelade så jävla dåligt!
Dom har ju varit så bra tills nu.... va fan hände???? 

Det finns inte mycket mer att göra utan att gratta ryssarna... dom var bättre än oss. Nu blickar vi framåt istället. Mot fotbolls-VM i Sydafrika 2010. 

Bästa Tina och hennes Casper har varit här och kollat på matchen... men dom åkte hem innan matchen var slut. Inte mycket hopp hon hade.... haha

Nä nu ska jag sova så att jag kommer upp tidigt i morgon så att jag hinner ta min promenad till jobbet. Jag har lite dåligt samvete för jag har bara gått 1 mil den här veckan... det brukar bli 2 mil. Fast ibland så får man slappa av lite.... jag mår som en prinsessa och jeansen börjar sitta löst.   

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback