Vit helg

Japp... du läste rätt. Jag och Patrik har haft en vit helg. Det har varit riktigt skönt faktiskt. Det var länge sen vi var nyktra på en lördag.
Patrik jobbade kväll förra veckan så fredag kvällen blev lugn. Jag somnade i sofffan runt elva tiden.... hihi
På lördagen så var jag och mamma iväg och handlade nytt porslin på IKEA och sen på kvällen åkte vi till storebror Mattias och spelade wii.
Jag måste fixa en konsol till mig också.... det är ju så grymt kul! Och det känns i kroppen efter en hel kvälls spelade. Jag ska kolla upp vart dom har bäst erbjudande och sen köpa en på fredag.
hmmmm... ska försöka få med Patrik på ett hörn så att han kan sponsra lite. Jag var ju med på xboxen. Det ska väl vara rättvist eller hur?

Annars går allt framåt.... inte riktigt i den hastighet som jag vill men jag har lagt in en ny växel, så nu jävlar!
Vi ska fixa det här!

Nu bara väntar jag på att klockan ska slå fem så att jag får gå hem. Jag ska även ta en promenad till bästa Tina i kväll och hämta mina vinegumm som hon köpte till mig på kryssningen... mums vad gott det är!
Tack gumman!

Vi hörs & syns

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja jag tycker verkligen att du ska inskaffa dg ett Wii så vi kan spela lite på lördag med vin och tillbehör till hihi!!

Puss bästa du!

2008-07-22 @ 14:57:38
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback