Semester planering

Sitter och funderar på vår semester. Patrik har fått frågan om han  vill följa med till Las Vegas vecka 32. Det är Peter och Anders som ska åka. Patrik ska kolla om han kan få ledigt även den veckan. Hans semester börjar egentligen inte förrän veckan efter. Om han får ledigt så blir det nog ingen semester för oss. Vi har bara den veckan tillsammans sen börjar jag skolan igen. Jag känner mig ganska kluven... jag vill att han ska ha kul och att åka till USA är något man inte gör varje dag men samtidigt så vill jag att vi ska åka bort bara vi två för en gångs skull.
Vi får väl se vad dom säger på hans jobb först och sen får jag ta ställning till det. På nått sätt så har jag en känsla av att jag kan lägga undan resekatalogen och glöma kreta för året.

Dags för fika!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback