Öl med storebror

Igår kväll var jag, Patrik, Kristin och storbror Mattias ner till Å och tog några öl. Det var rikigt kul. Det är inte varje dag som jag träffar honom. Kvällen blev ganska lugn eftersom man skulle upp och jobba.... men det var jobbigt att gå upp i morse. Det är tur att man har flex. hihi

Idag har vi tackat av Runa på jobbet som slutar. Hon har fått nytt jobb på Sparbanken i sala. Jag kommer sakna henne. En riktigt glad prick som alltid får en att le.
Vi tog en lång lunch och gick till kolgrillen.... åh vad god mat dom har där. Nu längtar jag ännu mer tills vi åker till Kreta. Det är bara en vecka kvar nu. Ska bli så skönt att komma bort från Sverige...

I morgon kväll däremot så åker Patrik och grabbarna till Las Vegas. Jag kommer sakna min älskling ssssååååå mycket. Det kommer att vara så tyst hemma och så tomt i sängen.
Vad ska jag hitta på i en vecka då? hmmm jag hittar säkert på något. Jag kan ju möblera om hemma. Det är alltid kul. hihi

Nä nu ska jag jobba på den sista timmen. Sen ska jag iväg och träna.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback