Ny kudde

I går när jag och Patrik hade kommit tillbaka från westerkvarn så åkte vi ut till IKEA. Det är ganska sällan som vi är där och passade på när vi båda var lediga. Nya sänglakan behövdes. Vi hittade ett snyggt bäddset i beige/vitt som vi båda gillade. Patrik är annars mer kräsen än jag är när det gäller bäddset. Det får absolut inte vara tjejigt... dvs inga blommor! Jag fick även en ny kudde av Patrik, en likadan som han har. Jag har en tendens att somna på hans kudde när han inte är i sängen, för den är så skön och visst tycker han att det är sött men han vill ju ha sin kudde för sig själv ibland. Så då fick jag en egen. 
När vi ändå var på IKEA så köpte vi oss en ny klocka till vardagsrummet. Det är väldigt irriterande att inte ha en klocka där.... men nu har vi en, äntligen!

Runt 6 tiden åkte Patrik och Per iväg och spelade lite tennis och då passade jag på att ta en långpromenad. Jag gick förbi och kollade hur det gick för grabbarna.... det gick väl sådär. haha

Senare på kvällen kollade vi på skräckfilm, The Exorcism of Emily Rose.
 

Den är ruggit bra.... men det kanske inte är världens bästa idé att kolla på skräckfilm när man vet att man kommer ha problem att sova och ska upp tidigt på morgonen.... men tack vare min nya kudde så var det inga problem att somna och jag sov som ett barn. hihi

Puss & kram

PS: Det går framåt.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback