Helgen som varit...

Helgen har varit helt underbar. Strålande väder, härligt sällskap och bad. I lördags var jag och Kristin ner till stan en snabbis för att köpa en ny bikini till mig innan vi åkte ner till löga. Jag hittade en snygg bikini på Change som passade perfekt. Sen ner till löga för att kolla på Adde och Patrik när dom var med i en beachvollyboll tunering. Det gick väl så där för dom.
När vi hade varit där nere i ungefär två timmar så ringde Kristins mamma för att berätta att hennes arbetskamrat hade hittat Kristins bil. Den blev stulen förra måndagen. Bilen stod parkerad på Rekylgatan. Fort som fan hoppade vi i min bil och åkte dit. Där inväntade vi snällt tills polisen kom.

 
En av poliserna var en riktig snygging... hihi. Kristin var riktigt glad att hennes bil var hel. Det var inga större skador.
Han eller hon som hade stulit bilen hade städat lite i den och det var inte så mycket som var trasigt.
Efter att polisen hade kollat efter fingeravtryck och beslagtagit några saker som inte var Kristins så ringde dom efter en bärgare som kunde ta hand om bilen under helgen. Den skulle iväg till Gryta tippen på måndagen för att fixa till tändningslåset.

   

När hennes pärla hade åkt iväg så åkte vi och inhandlade allt inför kvällen och sen åkte vi till mig och tog en kall öl på balkongen.
På kvällen sen så grillade jag, Kristin och bästa Tina. Vi hade riktigt trevlig. Runt halv tio kom även Veronica över och vid elva åkte vi ner till Bill & Bob. Där träffade vi på Klara och Anne-lie. Även Adde, Peter och Patrik kom ner och gjorde oss sällskap.
När klockan närmade sig halv två tog jag en taxi hem... jag var helt slut. Patrik kom hem runt tre tiden... jag sov som ett barn så jag märkte inte när han kom.

På söndagen så åkte vi ut med Addes båt. Solen sken lika underbart som på lördagen och det var riktigt nice. Men vid fyra tiden fick vi nog. Jag och Kristin åkte förbi mamma och pappa för att ta in posten innan vi åkte hem. På kvällen sen så åt jag och Patrik tacos och kollade på "Morgan Pålsson - Världsreporter". Det var riktigt bra. Jag rekomenderar den. Det blev en tidig kväll... vi gick och la oss strax efter tio. Rätt skönt. Man får en liten chans att sova ut då.

I går hade ajg ganska mycket att göra när jag kom till jobbet. Eftersom jag gick hem tidigt i fredags så hade jag mycket att ta igen. Men jag jobbade på i ett jämt tempo och fick bort det mesta innan lunch. Jag gick från jobbet tio i fem för att möta upp Kristin på gymmet. Ett hårt pass stod på schemat för dagen... och hårt blev det. Jag var helt slut när jag kom hem. Jag hoppas att man börjar se något resultat snart.... jag är lite otålig av mig. Jag vill se nu! Men det tar ju tyvärr lite tid.... ja ja. Det blir säkert super bra till slut.

Nu ska jag jobba på lite.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback