Det var ett tag sen....

.. jag skrev något här. Jag har bara inte hunnit. Det var mycket förra veckan... mycket på jobbet, fixade det sista till möhippan som var i helgen och sen försöka hitta tid att umgås med Patrik. Inte lätt...
Möhippan blev iaf lyckad. Helena fick spela in en cd singel, spexa på stan, bowla och dricka en massa alkohol...  kul som fan hade vi.
På lördag är det dags för nästa fest. Pappa fyller 60 år och en stor fest är planerad. Det blir runt 70-80 gäster och jag är inte säker på vad som händer under kvällen. Mina farbröder har hand om allt.... det enda jag behöver göra är att välkomna alla gästerna tillsammans med mina syskon. Jag ser fram emot festen. Det ska bli kul att träffa bekanta från USA och England som man annars bara träffar vart annat år.

Till något helt annat nu.... jag hade lovat mig själv att gå ner 10 kg till sommaren. Jag fixade det inte riktigt.... 7 kg har jag gått ner och 6 cm runt midjan. Som sagt, jag hann inte enda fram men jag känner mig nöjd iaf. Jag ska nu kämpa att gå ner dom sista till semestern.

Nu ska jag gå på lunch.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hejhej

jag hittade hit genom tina ! (misstina.blogg.se) och jag måste bara säga ett stort GRATTIS till att du kämpat dig ner i vikt ! Inte många som orkar, så det ska du vara glad för ! Jag har själv gått ner 8 kilo så jag vet hur tufft det kan vara !



Ha det fint / Jonna

2008-07-06 @ 19:05:05
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack =).

2008-07-07 @ 07:16:27
URL: http://missjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback