Åh vilket väder!

Helt underbart väder! Det är såna här dagar som jag är glad över att jag slutade jobba inom handeln... annanrs hade jag säkert jobbat.

Partik och Adde är nere vid löga och spelar beachvolly. Det är en tunering där och... ja... dom tror att dom kan komma ganska långt. Jag tvekar på det. Så bra är dom inte.... haha Jag har precis väckt Kristin och ska snart hämta upp henne. Vi ska snabbt ner till stan och kolla på en ny bikini åt mig på change och sen ska vi ner till löga vi också.
Jag måste pressa idag så att man får någon färg. Jag känner mig ganska blek.

I går var jag och Patrik på Tabazzo och åt jätte god mat. Sen gick vi förbi bill & bob för att kolla vilka som var där. Vi sa hej till några kompisar sen cyklade vi hem. Vi hade en riktigt trevlig kväll bara vi två.

I kväll kommer tjejerna över hit. Grillning och sen ner till stan. Det kommer att bli superkul!

Nu ska jag åka!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback