Wii

Nu är jag inne på min tredje dag med mina dagliga promenader.... jag vet att det låter löjligt men det känns jätte bra i kroppen nu när jag verkligen rör på min i minst en timme varje dag. I går hade jag träningsvärk på framsida lår men det är borta idag.
Idag så ska jag och Åsa gå ner till friskis och fixa mitt kort som strular. Så det blir en promenad där.

Ikväll ska jag till brorsan och spela wii och dricka öl... det ska bli kul. Jag har testa wii på jobbet men aldrig fått chansen att verkligen spela. Elias är oxså hemma hos brorsan. Det blir kul att träffa honom... han har säkert gjort en lista på vad han önskar sig i födelsedagspresent. Funderar om jag kanske ska gå dit oxså. hmmm fast det är ju på andra sidan stan. Det krävs att tänka på.

Nu ska jag ta en kopp kaffe till och kolla klart på Family Guy inna jag ska gå.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback