Trodde jag aldrig....

....att man kan få träningsvärk av att spela wii. Jag har ssssåååå jävla ont i armarna nu.   Det var inte så farligt i mors utan det har blivit värre framåt kvällen... Fast iof så kan man ju använda sig av wii för att träna. Det skulle va något.

Jag har jobbat idag.. det sög som fan! Ursäkta ord valen men det var verkligen inte kul att jobba. Jag börja bli så trött på mitt jobb. Men jag ska bara jobba tre helger till sen går jag ut på praktik genom skolan... då tänker jag inte jobba! Då ska jag bara njuta av att vara ledig helgen.

Ikväll så har jag varit hemma själv och bara slappat. Jag kollade på Sagan om de två tornen och passade även på att sy lite på en tavla till min systerson. När jag är klar med den så har jag en till som är till min systerdotter.
Jag hade tänkt att även kolla på country music award.... men då kom Patrik hem. Han gjorde dock ett misstag... han hittade dans på tv    och nu är han fast.

Jag ska nog gå och sova snart tror jag.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback