Snö???

Vilket konstigt väder vi har... det har snöat i natt och för en stund sen så snöade det igen. Det är ju nu som det ska bli bättre väder tycker man ju. hmm..... det är inte lätt att förstå hur vädergudarna tänker.

Idag är jag ledig.. men samtidigt inte. Jag ganska mycket skolarbete som jag inte hann göra i helgen. Jag har bara mig själv att skylla.. 

I måndags fick jag äntligen mina piller..... Thermacuts. Jag hoppas att dom funkar. Jag har läst andras bloggar och kommentarer ang dessa piller och dom verkar funka. Jag har tagit pillerna i tre dagar nu och jag ska erkänna att jag känner inget sug efter godis eller att små äta längre. I går kväll var jag inte ens hungrig.
Jag hoppas verkligen på det här.

Nu är det dags för lite lunch. Lite mat åste jag iaf få i mig....

  


Kommentarer
Postat av: Lina

Vart fick du tag på dom??

Lina :)

2008-01-30 @ 16:29:58
URL: http://lina83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback