mmm muffins

I dag är jag nästan helt ledig. I morse var jag i väg till komvux och gjorde excel provet som jag har väntat på att få göra. Helt ärligt så tror jag inte att jag klarade det. Jag fattar inte varför man ska ha en jävla massa formler bara för att räkna ut ett tal.... ja ja. Det är tur att jag inte får ett betyg som följer mig genom hela utbildningen.

Nu är jag iaf ledig resten av dagen =)
Det bästa med att vara ledig är att man kan göra vad man vill. Jag har precis bakat muffins.... jag blev sssssååååå sugen på muffins när jag satt och kollade på Rachel Ray på tv3. Hon skulle baka kakor och då vattnades det i munnen. Det är tur att jag ska träna ikväll...

Nu ska jag dricka kaffe och äta en muffins.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback