Kommentarer

Jag lästa några kommentarer som jag hade fått på ett inlägg.... att jag skulle lära mig att skriva eftersom jag råkade särskriva på ett ställe och sen att jag visst tyckte att det var jobbigt att ta bort julgranen. Varför hänga upp sig på det??? Jag är dyslektiker och vet att jag har ett problem stavning och särskrivning. Jag tcker inte att man ska kommentera hur andra skriver förrän man vet hur dne personen är.
Om du har en kommentar om det så tycker jag att du/ni kunde ha skrivit ert namn så att jag vet vem jag ska ringa till när jag behöver hjälp med stavningen!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Annars kan du/ni vara tysta!

Tack

Kommentarer
Postat av: Liten

Jisses, vad är det för fel på folk?!

2008-01-16 @ 14:58:18
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback