Gillar inte det jag ser

Nu börjar jag bli riktigt trött på den jag ser i speglen.. jag äter rätt och tränar minst två gånger i veckan men jag ser inge resultat. Ja jag vet att det tar ett tag innan något händer och jag vet att jag kanske borde träna mer men ändå...låt mig få klaga lite i alla fall!!!!!!!
Jag har lovat mig själv att jag ska gå ner minst 10 kg till sommaren.... jag vill verkligen fixa det. Det skulle ju t o m vara super om ja lyckades gå ner mer. Bara min jävla förbräning kommer igång....
Just nu så trivs jag verkligen inte med min kropp.... jag känner för att låsa in mig och inte vistas ute blad folk förrän jag tappat lite och inte känner mig som en häffaklump.

Nu ska jag gå ut och gå i två timmar.... får se om jag mår bättre av det..

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback