Gårdagen

Min bio kväll med Anette i går blev super lyckad. Vi såg "We own the night" och den var verkligt bra. Under filmen så satt vi och sippade lite eget dricka... jag hade vin och Anette hade sprit.
Snacka om ett annorlunda biobesök   

Efter filmen så gick vi vidare till Sky bar och tog ett glas vin. Min bror och en vän till honom kom även förbi och sa hej. När klockan närmade sig ett fick vi för oss att vi skulle gå till konrad och dansa lite.... det var inte direkt mycket folk där men kul hade. Efter stänging blev det mat på saffets innan jag satte mig på bussen hem. Hela vägen hem pratade jag med Tina som hade en riktigt tråkig kväll... Per var en idiot som vanligt. Jag tror inte att det kommer att hålla mellan dom så länge till om inte Per skärper sig.. det är vad jag tror iaf. Ja ja... jag hoppas att det löser sig så småningom.
Patrik hamnade på efterfest hos Niklas och kom inte hem förrän runt fem tiden.... då sov jag som en stock.

Tack Anette för en roligt kväll!!!!!!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback