Dag 1

Vad duktig jag känner mig nu. Jag tog en promenad över till mamma, det är drygt 4 km (cykelvägen) dit. Det tog ungefär 40 minuter, men jävlar va kallt det blåste. Jag har ju lovat att jag ska ta en promenad på minst 30 minuter per dag så det blev en bra start. En av mina nyårslöften är att jag ska gå ner minst 10 kg till sommaren. Om jag bara tar mina promenader varje dag och tränar så tror jag att jag kommer att fixa det.    

Just nu så slappar jag lite i soffan men jag ska snart laga mat. Patrik jobbar kväll så jag får bestämma själv vad jag ska äta... hihi Sen måste jag plugga... jag har ju inte riktigt haft tid med det under mellandagarna. JAg vill inte men jag måste. *suck*

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback