Back to school

Då har skolan börjat igen. Jag såg inte riktigt fram emot det i mosre när jag vaknade men det gick faktiskt väldigt bra. Nu har vi nämligen börjat med manuell bokföring. Det kan jag redan!!!  
Nu kom den känslan som jag har letat efter... att det är roligt att lära sig. Jag är inte förvirrad längre. På eftermiddags lektionen fick vi börja med några uppgifter... det gick så bra för mig att jag "sprang" vidare snabbare än alla andra.... gud va skönt! Nu är jag inte helt lost!!

När jag kom hem så kände jag mig för första gången som en student. "Jag ska göra mina läxor först innan jag gör något annat". Vilken liten nörd jag är... jag bara hppas att känslan sitter kvar nu. Då kommer allt att gå perfekt.   

Jag bråkade lite på Kristin och Anneli idag ang pengarna som jag la ut inför nyår. Jag ligger back på mitt konto och vill verkligen INTE att banken ska ta ut övertrasserings avgift... jag känner inte för att betala mer än vad jag ska bara för att dom inte har betalat mig. Anneli förstod mig och var över med pengarna.. men jag får väl vänta tills Kristin får pengar den 18:e....... man kan ju hoppas att hon kanske hittar en peng i någon ficka innan dess.

Nu ska jag sova!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback