Skön promenad

Jag och Åsa tog en promenad ner till stan och solade i kväll.Det var så skönt med lite sol terapi. hihi
Sen åkte jag hem till mamma och hämtade en såndär box som man kan ha tårtor i. Jag har nämligen gjort en tårta till mina underbara klasskamerater för allt deras stöd sen jag slutade röka för 6 månader. Jag tänkte fira det i morgon med dom på dagen....

Jag skulle ha träffat Tina och gå och fika i morgon men hon har fått förhinder.... synd. Det var sssssssååååååååå länge sen jag träffade min vän. Jag har saknat henne  
Jag bjöd över henne hit på lördag för att kolla på meldoifestivalen på lördag... även fast badrummet inte är klart. Men förhoppningsvis så är det inte mycket kvar. Så här ser det ut just nu på väggen

 

Nu ska jag glo lite på tv sen sova.

  


Kommentarer
Postat av: Lina

Det ser fint ut gumman :D va kul att det går framåt :D

Ni får ha det så trevligt på lördag, självså ska jag på 30-årsfest sen så blir det lugnt med festandet för min del hehe ...

GRATTIS oxå till rökfriheten, nu e de dags för mig igen att försöka efter att ha vart rökfri i 3 år o sen börjay igen hehe ..

Kramiz

2008-02-28 @ 09:28:56
URL: http://lina83.blogg.se
Postat av: Liten

Grattis på 6-månadersdagen =)

2008-02-28 @ 11:31:07
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se
Postat av: Tina

Jag har saknat dig med gumman!! Men på lördag då ska det umgås hihi!
Ser riktgt fint ut med badrummet..ska bli spännande att se ;)

Pussiss

2008-02-28 @ 19:33:10
URL: http://misstina021.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback