Skön kväll

I går kväll var jag hele ensam. Tråkigt men samtidigt väldigt skönt. Jag satt och sydde lite på en Nalle Puh tavla till en av mina syskonbarn.... jag har hållt på i evighet med den.. men det gör inget. Sen så kollade jag på "Förnuft och känsla" som gick på svt 2. En riktig tjejfilm som Patrik inte skulle ha viljat sett. När den var slut så satte jag ig vid datorn en stund och sen gick jag och la mig.
Patrik var ute med grabbarn... han ramlade in halv 4 på morgonen.   Full som ett ägg   
Han mår inte så bra i dag om jag säger så...

Själv så mår jag bättre. Jag springer inte lika mycket på toa men det gör fortfarande ont. Jag är nog helt frisk om någon dag skulle jag tro.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback