Praktikplats

Nu har jag äntligen skickat in min ansökan om praktikplats till ICA. Jag hoppas att jag får komma dit... inte för jag tror att det blir några proble. Dom har sagt att dom kan ta 10-12 praktikanter och det är 6 eller 8 st i klassen som sökt. Nu är dte bara att så snällt vänta på svar.

I dag har vi har excel med Nicce. Det var ett tag sen... typ i december som vi hade excel. Jag fick svar på min tenta som jag gjorde i början av januari... jag klarade den. Skönt!
Vi ska bara ha excel tre dagar men om man kollar på materialet vi fick så skulle man tro att det är för en hel termin. usch va mycket det kommer bli.

Nu ska jag äta lite. Det blir ugnstekt falukorv.... det är Patriks tur att fixa maten i dag.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback