Min röda fara har kommit fram....

Japp ni läste rätt. I går tog jag fram min röda fara.... min cykel.   
Den var lite dammig efter vintern men det gjorde inget. det fanns bara ett litet problem.... det var lite luft i däcken och jag hittade inte vår cykelpump. Jag hittade en pump sen nere i källaren men det verkade trasig... "Äh det gör nog inget" tänkte jag och började trampa i väg till skolan.
Det var jävligt jobbigt kan jag påpeka.... jag var tvungen att trampa i nedförbackar för att få lite fart.
Jag måste ha sett oerhört rolig ut när jag blev omcyklad i en uppför backen...... av en gammal kärring!

På kvällen sen så skulle jag och Emilia ner till stan och ta ett glas vin och umgår lite. Då passade jag på att pumpa cykeln vid röda torget och nu glider den fram som den ska.... det var ingen match att cykla hem sen. Jag rullade ssssåååå bra.   

Helgen är äntligen här nu... skönt.
Nu ska jag tvätta lite.

  

Kommentarer
Postat av: emilia

tack för en super trevlig kväll igår, får vi göra om snart igen =) men nu får vi se fram emot lördag med lite alkohol och buzz... puss

2008-02-08 @ 13:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback